Alla inlägg den 11 januari 2016

Av cicci - 11 januari 2016 00:32

Mitt i natten

Nu så är ledigheten över , vardagen står framför en igen.
Måste säga att jag faktiskt har njutit av sovmorgnar! Har varit skönt o ha lov , även vilat skallen från allt.

I morgon börjar då M på skola , vi ska va där med honom 10.30 . ? Att killen är nervös kan jag förstå. Att inte gått i skola sen han va 7 o nu 16 . Blir nog en dag med massa intryck för honom att ta in o smälta allt efter som.
I veckan kommer tiden till vårdcentralen, han har inte än fått sin hälsokontroll ? vilket som va ett måste innan placering mm . Jag måste faktiskt klaga , kommunen gör o står inte ens för hälften av va de lovar! Man får sköta mycket av deras jobb för o komma någon vart typ ..... suckar!!!

Lilla längtar så klart ?
Träffa kompisarna igen. .. räkna matte mm , sånt som nu är roligt men fy om hon bara visste va som väntar ... denna Skola!

Familjen ökar här med , ännu mer .
Nu pratar jag den del av krälande bebisar!
Ännu en kungspyton är tingad
I slutet på månaden kommer Astrid ?



Kram C

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards