Direktlänk till inlägg 9 november 2015

jakt på kille

Av cicci - 9 november 2015 13:19

Ja ännu en dag i lägenheten , går o småplockar medans lilla är borta o leker.

 

Igår va vi till far min o gratulerade på fars dag    Han gillar lasse stefanz , självkart va ju det att handla honom den ny cd-n !

 

Den blev omtyckt kan ni veta   

Rockiga gubbar det där !

 

Idag grubblar jag på detta med poppe o prince , dagen kommer allt närmare då han ska flytta hem.

Är det någon kunnig som läser denna blogg som kan ge lite info om utställning , shettis ???

Jag läser info men hänger inte riktigt med på hur det hela funkar o vad som gäller .

 

Ja jag tar gärna info om utställningar över huvudtaget    när det gäller hästar.

När prince kommer hem så ska han få gå med flocken , idag släpper vi samman de 4 men till vårkanten blir det uppdelning igen. Då får han gå med pojkarna o leka !

 

Som ni vet så har jag en liten vovve (mollan) o hon har precis haft sitt andra löp o tidigare hade jag en liten gosnos gizze .... minns ni?

Sen Mollan började löpa denna gång har jag sökt efter G o hans husse , sökt med ljus o lykta utan resultat meeeeen alldeles nyss ringde ett nr jag inte har  - Gissa vem    aaaa precis...

RÄTT!

Gubben ska ringa upp honom o se om de är i krokarna så mollan kan dejta Gizze . Har sökt efter dvärgpinscher länge men utan att få tag i någon , mollan är ju det... hade varit kul o få valpar , små dvärgisar men men man tager va man haver   

Är nu eller aldrig denna gång , snart är det för sent. Jag kan nästan se hur söta de bebisarna kommer bli om det lyckas.

 

Håller tummarna!

 

 

 

                                                  
                          Kram C

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cicci - 11 januari 2016 00:32


Mitt i natten Nu så är ledigheten över , vardagen står framför en igen. Måste säga att jag faktiskt har njutit av sovmorgnar! Har varit skönt o ha lov , även vilat skallen från allt. I morgon börjar då M på skola , vi ska va där med honom ...

Av cicci - 7 januari 2016 09:57


God morgon!   Va ett tagsen jag skrev sist nu men det har varit en hel del möten , jul o nyår på det    Har kämpat med att anpassa familjen för att kunna funka o det jobbar vi än på (mat, tider för rutiner mm) . Jag antar att det kommer att va ...

Av cicci - 10 december 2015 22:36

Dagarna är allt annat än enkla . Så mycket som jag vridit på mig de senaste dygnen , helt ofattbart . Kvittar om barnet då är 16 eller 1 , man oroar sig ändå o vill det bästa . Detta med språket har varit så svårt .. ? ja man kan inte föreställa si...

Av cicci - 8 december 2015 18:05

Livet står gärna med nya prövningar ... Har det inte tidigare varit uppenbart så har dessa 2 senaste dagar totalt förändrat våra planer o familj . Stress o nervositet på hög nivå o idag när allt ska ske ja då rasar bilen . Nu är vi billösa igen o ä...

Av cicci - 4 december 2015 20:58


Jaha vilken dag ... Tagen med storm! Vi hade tur i morse när vi gick till skola o dagis att det bara dugga o mormor hann lagom hem med lilla efter förskolan innan helga låg över oss ! Man har kunnat känna hur huset vibrerat , det har smällt saker ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards