Alla inlägg den 8 november 2015

Av cicci - 8 november 2015 12:46

Go middag !
Solen skiner , ger en känsla redan av vår här ute på gården.
Jag hör klockans tickande ... Det är tyst .
Barnen är ute , de har grejat med Poppe menans jag suttit inne o frusit! ?
Igår va det kladdkakans dag , här blev det en med citronsmak o en klassisk, choklad.
Den citrion va nått av det godaste jag ätit i kladdkaka !!!! Bjöd hit I o K som det va tänkt ?
Idag är det fars dag , då ska här bakas ännu en till som ska tas med o fira pappsen.

Här har gubben fått kaffe på sängen o lilla ritade honom en teckning ?
Åker in sen för o handla lite så får se va som kommer med i korgen .
Klart han ska få nått !!

Idag ska vi åter hem till lyan , idag vankas det TV i kväll - spårlöst (försvunnen) ! Kl 21 på kanal 7 för den som vill Se.
På tal om kanaler så hade jag ett tag kanalen Horse1 ? vilken besvikelse !!! Jag trodde den skulle va så mycket mer än massa hoppning o annat ointressant . Innehålla dokumentärer som de gjorde reklam för när den skulle komma ut . ja visst det va någon då o då o lite annat ... Den togs bort , gav den 2 månader . Tveksamt om jag tar hem den något mer ! Jag hade en helt annan bild av va den skulle va än vad den bjöd på . Trist jag som hade så höga förväntningar .

Ps ) skjutsen kvarstår åt lilla på mornarna så jag slipper folk o kyla!

Kram C

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards