Direktlänk till inlägg 6 november 2015

Home

Av cicci - 6 november 2015 22:20

Skönt o äntligen va hemma på gården igen , dessa ljud (läs tystnad) som man tidigare kunde bli knäpp på .... Den är underbart nu! Jag kan inte bo hela tiden här mitt uti ingenmansland får ju lappsjukan men just nu när jag mår som jag gör ?
Vill inte lämna !

Jag fick tag på en snutt från lilla o poppes löshoppning
https://youtu.be/tHdBUy-ByK0
Vet inte om länken funkar men ger det ett försök , bloggar via mobilen o hur det funkar med länkar på bloggplatsen minns jag inte .
Idag har vi bara tagit det soft , våra vänner (hästarna) står inne i natt , undvika väta då det vankas ridning för iallafall 2 av de i morgon bitti. Man kan inte lita på vädret ?

För mig o gubben vankas annat jobb i morgon . Det ska dras hem balar o det ska ordnas för hönsen. Lilla ska även denna gång ha egna o självklart blev valet silkes ? ska beställa hem ägg , blandade färger . jag saknar mina ankor men vågar mig inte på det igen då över hälften togs av räven. Annars så har vi ju den perfekta dammen här bakom huset ?

I morgon kväll så ska jag än en gång (längtar galet) lägga min kropp under tattoo maskinen . Denna gång är det händerna , 3 nya ! Speciellt en av de har jag väntat ett tag nu på att göra ?, en med mening som verkligen är jag o den siste så liten men så stor betydelse bakom .
Bilder ? Ne visste jag väll men det kommer säkert ändå förr eller senare. Sen är jag uppe i 20 st?! Gubben ska med smälla på sig en till .

Ne va ska man säga? Härma de andra o med lägga sig?! I morgon är det upp senast 9 ? aa lycka till får jag önska den som ska få liv i mig om jag väl somnat ! I morgon är det kladdkakans dag ? om man skulle baka en med citronsmak o bjuda hem ett par på fika? Ja det återstår o se om jag hinner baka någon innan man säger/lovar för mycket .



Kram C

 
 
Sara

Sara

8 november 2015 21:41

Klart du ska ha bilder på dom nya tattosarna! Jag längtar tills jag kan göra färdigt min Jizza tatuering!

http://hundkattfamiljen.bloggplatsen.se

cicci

8 november 2015 21:45

Haha ja det dyker nog upp ? det förstår jag att du gör , den är jätte fin
Kram C

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cicci - 11 januari 2016 00:32


Mitt i natten Nu så är ledigheten över , vardagen står framför en igen. Måste säga att jag faktiskt har njutit av sovmorgnar! Har varit skönt o ha lov , även vilat skallen från allt. I morgon börjar då M på skola , vi ska va där med honom ...

Av cicci - 7 januari 2016 09:57


God morgon!   Va ett tagsen jag skrev sist nu men det har varit en hel del möten , jul o nyår på det    Har kämpat med att anpassa familjen för att kunna funka o det jobbar vi än på (mat, tider för rutiner mm) . Jag antar att det kommer att va ...

Av cicci - 10 december 2015 22:36

Dagarna är allt annat än enkla . Så mycket som jag vridit på mig de senaste dygnen , helt ofattbart . Kvittar om barnet då är 16 eller 1 , man oroar sig ändå o vill det bästa . Detta med språket har varit så svårt .. ? ja man kan inte föreställa si...

Av cicci - 8 december 2015 18:05

Livet står gärna med nya prövningar ... Har det inte tidigare varit uppenbart så har dessa 2 senaste dagar totalt förändrat våra planer o familj . Stress o nervositet på hög nivå o idag när allt ska ske ja då rasar bilen . Nu är vi billösa igen o ä...

Av cicci - 4 december 2015 20:58


Jaha vilken dag ... Tagen med storm! Vi hade tur i morse när vi gick till skola o dagis att det bara dugga o mormor hann lagom hem med lilla efter förskolan innan helga låg över oss ! Man har kunnat känna hur huset vibrerat , det har smällt saker ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards