Alla inlägg den 3 november 2015

Av cicci - 3 november 2015 15:40

Ibland blir det inte som planerat   

Lilla kom inte till tandläkaren , jag vakade sjuk . Skallebang o halsont!

Gubben min hade med fått förhinder på jobbet   

Jag fick ringa återbud men på telefonen visar det sig att de va på möte till kl 13 ....

12.50 hade hon sin tid så det blev att maila in att vi fått förhinder , hoppas de la tid på att kolla det tidigare .

Borta hos gubben

Där hade en kviga som skulle kalva fått problem så han försökte vända på kalven i väntan på Vet , tyvärr så klarade varken kalv eller kviga i slutänden !

 

Jag blir illa tvungen att medela morgondagens nagelkund att jag tyvärr inte kan ta emot henne!  

skiten har smygit på mig

Skyttet kan o får det inte stoppa mig att åka med på , måste med o höra inför kommande tävling va som gäller o kanske få ett datum när.

 

 

 

                                                  
               Kram C

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards